Khamis, 6 Ogos 2009

Lelaki Bangsat!

Seorang gadis berusia
20-an menemui dari. FAIZUL, seorang doktor pakar jiwa.......


Gadis : "Doktor, saya
merasa amat marah pada kekasih saya sehingga saya
memanggilnya lelaki
bangsat. Ada kalanya saya rasa dia keterlaluan, dan
ada kalanya pula saya rasa
memang patut saya memanggil dia seperti
itu..."

Doktor : "Hmm.
panggilan itu memang hinaan yang agak melampaui batas untuk

seseorang.. tapi, mungkin kamu punya sebab
tersendiri memangilnya
demikian. Ceritakanlah kpd
saya agar saya dapat membantu.."

Gadis : "Ya memang
ada.. pada satu malam kami berduaan dalam kereta
di tepi pantai.Dia pegang
tangan saya."

Doktor : "Dia pegang
tangan kamu seperti ini?" dari Faizul memberi contoh.


Gadis : "Ya. seperti
yang doktor lakukan"

Doktor : "Kalau hanya
ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bangsat. Itu tandanya

dia tidak mau berpisah dengan
kamu..."

Gadis : "Kemudian dia
merapatkan badannya kepada saya dan memeluk
bahu saya......"


Doktor : "Dia lakukan
seperti inikah?"

Gadis : "Ya.. seperti
inilah dia peluk saya doktor.."

Doktor : "Itu bukan
bangsat, itu tandanya dia mau sentiasa berdampingan
dengan kamu" kata dari
Faizul.

Gadis : "Kemudian dia
cium saya."

Doktor : "Dia cium
kamu seperti ini ?"

Gadis : "Ya.
Ciumannya sama seperti yang doktor lakukan."

Doktor : "Kalau
sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil

bangsat, itu tandanya dia
sayang kamu, kan ?"

Gadis : "Kemudian dia
memasukkan tangannya kedalam baju saya & meraba2

saya doktor.."

Doktor : "Dia lakukan
seperti ini kah?"

Gadis : "Ya, seperti
yang doktor lakukan inilah cara dia memperlakukannya. ."


Doktor : "Itu bukan
bangsat, itu tandanya dia mau membelai diri kamu.."


Gadis : "Kemudian dia
menanggalkan semua pakaian saya satu persatu..."


Doktor : "Adakah kamu
membantah tindakannya? "

Gadis : "Tidak, saya
merelakannya sebab saya sayang dia.."

Doktor : "Dia
tanggalkan pakaian kamu seperti ini ?"

Gadis : "Ya, sampai
saya telanjang bulat seperti ini doktor...."

Doktor : "Itu masih
belum layak dipanggil bangsat, kerana dia
sememang
ingin mengenali diri kamu
sepenuhnya"

Gadis : "Kemudian dia
mencumbui saya lalu melakukan hubungan seksual
dengan saya ..."



(selepas seketika.... )


Doktor : "Dia lakukan
seperti yang kita lakukan tadi kah?"

Gadis : "Ya. Memang
itulah yang dia lakukan ketika itu"

Doktor : "hmm, itu
juga masih belum boleh dipanggil bangsat. Itu tandanya

dia memerlukan kamu kan
!"

Gadis : "Tapi
kemudian dia memberitahu saya bahawa dia ada HIV
positif"

Doktor : "HAH??
DIA..MEMANG ..... BANGSAT!!...BANGSAAA TTT!!!!.. LELAKI
BAAANGSAAAAAAAATTTT TT!!!!!!!
!.....

Tiada ulasan: